Regulamin

 

REGULAMIN

Regulamin sklepu
internetowego
cnc.sklep.pl

§1. DEFINICJE

  1. Sklep –
    sklep internetowy, który funkcjonuje pod nazwą „cnc.sklep.pl”. Sklep prowadzi sprzedaż
    przez Internet. Sklep dostępny jest pod adresem internetowym  https://cnc.sklep.pl
  2. Sprzedawca
    – podmiot zarządzający i prowadzący Sklep, będący właścicielem Sklepu, to
    jest: Plot Electronics – Przemysław Szymański z siedzibą w Giżycku, przy
    ul.Obwodowej 6.NIP 729-24-89-654, REGON 473272114

Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za
pośrednictwem:

  1. poczty tradycyjnej pod adresem:
    Plot Electronics, 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6

     

    1. telefonu pod numerami:
      +48 570 580 490 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00
    1. poczty elektronicznej pod następującym adresem:  biuro@cnc.sklep.pl

  1. Klient
    – osoba, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawiera umowę
    sprzedaży ze Sprzedawcą poprzez Sklep. Jeśli klient, korzystając ze
    Sklepu, dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego
    działalnością gospodarczą lub zawodową, jest Konsumentem.
  2. Regulamin
    – niniejszy dokument, który reguluje ogólne warunki korzystania ze Sklepu
    i stanowi integralną część umowy zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą.
    Regulamin określa w szczególności warunki świadczenia usług drogą
    elektroniczną za pośrednictwem Sklepu oraz zasady zawierania umów na
    odległość za jego pośrednictwem. Klient powinien zapoznać się z treścią
    Regulaminu przed skorzystaniem ze Sklepu, albowiem kształtuje on jego
    prawa i obowiązki.
  3. Trwały
    nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub
    przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w
    sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas
    odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na
    odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
  4. Dostawca
    – należy przez to rozumieć firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą
    („Firma Kurierska”) lub pracowników Sprzedawcy lub inne podmioty
    upoważnione przez Sprzedawcę do dostarczania Towarów dokonujące dostawy
    transportem własnym Sprzedawcy („Transport Własny”).
  5. Dzień
    roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy.
  6. Formularz
    zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
    Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie
    Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy
    Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  7. Usługa
    elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
    rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  8. Usługobiorca
    – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
    wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
    osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2)
    osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub
    zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY

  1. Klient,
    przesyłając do Sklepu zamówienie (składając zamówienie), składa ofertę
    zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą. Zamówienia są
    przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni
    powszednie po godzinie 14:00, w soboty, niedziele i święta będą
    rozpatrywane następnego dnia roboczego. Klient ma możliwość dokonania
    rejestracji w systemie Sklepu. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenie
    zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, na podany przez Klienta
    adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.
  2. Klient
    zamawia towar przez dodanie wybranych pozycji do Koszyka w drodze
    kliknięcia ikony „dodaj do koszyka” zamieszczonej przy produkcie i
    wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Klient
    musi ostatecznie potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie
    przycisku „Zamawiam i płacę przez PayU” lub „Zamawiam i płacę przelewem
    online (poza PayU) .
  3. Złożenie
    zamówienia każdorazowo wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem
    oraz akceptacji przedstawionych tam warunków jako wiążących w przypadku
    potwierdzenia zawarcia umowy na odległość przez Sprzedawcę.
  4. Po
    złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mail potwierdzenie zawarcia
    umowy na odległość na trwałym nośniku, zawierające m.in zaakceptowaną
    przez Klienta, aktualną na moment złożenia zamówienia treść Regulaminu,
    listę wybranych produktów, ceny jednostkowe produktów, informacje o
    udzielonym rabacie, koszty dostawy, wartość zamówienia, adres dostawy,
    podane dane do faktury, wybraną formę płatności, inne indywidualne
    informacje. W przypadku braku otrzymania takiej informacji, Klient
    powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja
    zamówienia i wysyłka produktów następuje w terminie do 5 dni roboczych od
    dnia wysłania potwierdzenia zawarcia umowy, pod warunkiem, iż wybrany
    produkt jest oznaczony jako dostępny w magazynie.
  2. Koszt
    dostawy dla różnego rodzaju opcji jest uwidoczniony w zakładce Wysyłka.
    z wyszczególnieniem najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanych
    towarów oraz wskazaniem ograniczeń w dostawie. Ostateczny koszt dostawy
    dla opcji wybranej przez Klienta jest dodatkowo uwidoczniony w składanym
    zamówieniu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy na odległość dostarczanym na
    trwałym nośniku.
  3. W
    przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie o tym bezzwłocznie
    poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny oraz prawdopodobnego terminu
    dostawy. Klient-konsument pozostaje wówczas uprawniony do anulowania
    zamówienia.
  4. W
    przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem albo
    złożenia zamówienia na produkty oznaczone jako realizowane „na
    zamówienie”, Klient-konsument zostanie niezwłocznie poinformowany bez
    potwierdzenia zawarcia umowy na odległość i może podjąć decyzję o sposobie
    jego realizacji (zaakceptowanie wskazanego czasu realizacji; realizacja
    zamówienia w odniesieniu do części produktów; anulowanie zamówienia w
    całości).
  5. Klient
    powinien dokonać płatności niezwłocznie – nie później jednak niż w
    terminie 7 dni od złożenia zamówienia.
  6. Do
    każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dostarczy dokument
    potwierdzający dokonanie sprzedaży. Sprzedawca wystawia fakturę VAT w
    formie elektronicznej, która zostanie dostarczona Klientowi wiadomością
    e-mail na trwałym nośniku.

4. ODBIÓR TOWARU

  1. W razie
    przesłania rzeczy sprzedanej do Klienta za pośrednictwem przewoźnika
    Klient powinien zbadać przesyłkę w czasie i sposób przyjęty przy
    przesyłkach tego rodzaju. W szczególności Klient w obecności przewoźnika
    powinien sprawdzić, czy zamówiony towar jest wolny od wad fizycznych –
    pozbawiony rys na powierzchni, ubytków, stłuczeń czy wykruszeń, które
    mogły powstawać w wyniku nieprawidłowego transportu, a także czy zestaw
    zawiera wszystkie niezbędne do zamontowania towaru elementy oraz czy jest
    zgodny ze złożonym zamówieniem, tj. właściwy kolor oraz model zamówionego
    towaru.
  2. Jeżeli
    Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie
    towaru, powinien dokonać czynności potrzebnych do ustalenia ewentualnej
    odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności przez udokumentowanie stanu
    przesyłki.

5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO, ODSTĄPIENIE OD
UMOWY

  1. Wszystkie
    produkty oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od
    wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca
    ma ustawowy obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad.
  2. Klient
    może złożyć reklamację pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy lub niżej
    wskazany adres email: reklamacje@cnc.sklep.pl . Zaleca się, aby w
    zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Klienta, jak
    również dokument potwierdzający dokonanie zakupu towaru w Sklepie.
  3. Jeżeli
    rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez
    nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od
    wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz
    była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
    uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia
    wady. Klient-konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę
    usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
    rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
    umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
    nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
    Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy
    wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
    pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób
    zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
    wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości
    rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
    nieistotna.
  4. Klient
    – Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania
    przyczyn zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia rzeczy w
    posiadania przez Klienta-konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
    inną niż przewoźnik, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane
    osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy,
    partii lub części.
  5. Oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy Klient – Konsument może złożyć przy pomocy
    formularza, zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
    prawach konsumenta, który jest dostępny pod niniejszym linkiem oraz
    dodatkowo doręczany wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na
    trwałym nośniku. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć
    także przy pomocy poczty elektronicznej, kierując wiadomość o określonej
    wyżej treści na adres: ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. Sprzedawca
    niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiadomi
    Klienta o skutecznym złożeniu tego oświadczenia w formie zwrotnej
    informacji pisemnej lub e-mail.
  6. W razie
    odstąpienia od umowy przez Klienta – Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie –
    nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Klienta o odstąpieniu od umowy – zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez
    niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  7. Sprzedawca
    dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
    jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inne
    rozwiązanie (np. zwrot przelewem w przypadku pierwotnej płatności za
    pobraniem). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
    od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
    Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
    nastąpi wcześniej.
  8. Jeżeli
    Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
    dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany
    do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient
    ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie
    upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
    niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi bezpośrednie
    koszty zwrotu towaru.Sprzedawca prosi o dokonywanie zwrotu towaru na
    poniższy adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko.
  10. Klient
    ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem
    korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Jeżeli
    Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania
    niezwłocznego wykonywania usługi lub dostarczania wody, gazu, energii
    elektrycznej, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili
    odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu
    spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub
    wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą
    obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  12. Prawo
    odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
    odniesieniu do umów:

     

    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
      wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
      że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
      umowy;
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
      którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
      upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
      wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
      zindywidualizowanych potrzeb;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
      lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
      opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
      ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
      otwarte po dostarczeniu;
    1. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
      względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    1. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
      uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
      dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
      którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    1. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
      celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
      dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
      rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
      prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
      dodatkowych usług lub rzeczy;
    1. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
      programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
      zostało otwarte po dostarczeniu;
    1. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
      prenumeratę;
    1. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    1. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
      mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
      z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
      w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    1. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
      jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
      upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
      przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  13. Postanowienia
    niniejszego paragrafu w zakresie prawa do odstąpienia od umowy nie stosuje
    się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu
    Cywilnego.

6. OCHRONA PRYWATNOŚCI

  1. Struktura
    Sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać
    bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
  2. W
    trosce o bezpieczeństwo, prawidłowość i wygodę dokonywania zakupów, sklep
    korzysta z plików tekstowych cookies zgodnie z Polityką Cookies.

7. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE

Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza
Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu
do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po
wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu
Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu
Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy
kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie
Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej,
numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y,
ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego
pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za
jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

Tryb postępowania reklamacyjnego:

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem
Sklepu (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w §
5 Regulaminu) Usługobiorca może składać według własnego wyboru:

  • pisemnie
    na adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko;
  • w
    formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    reklamacje@ cnc.sklep.pl;

Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie
reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania
Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to
i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej złożenia.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin
    jest integralną częścią zawieranej przez Sklep oraz Klienta umowy
    sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z
    potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość dostarczanym na trwałym
    nośniku.
  2. Sprzedawca
    nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w
    sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
    Regulaminu przez jego uzyskanie za pośrednictwem strony internetowej cnc.sklep.pl
    Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z powodów prawnych lub technicznych
    dotyczących funkcjonowania Sklepu. Klienci zostaną o tym powiadomieniu w
    komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście)
    dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Zamówienia złożone przed
    wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową
    treścią Regulaminu.
  3. Wszelkie
    spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w
    przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym
    do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. Postanowienia
    powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z
    dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny – gdzie wszelkie spory między
    Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny na drodze negocjacji lub w
    obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W przypadku niemożności
    ugodowego zakończenia sporu w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub
    innym dodatkowym terminie wskazanym przez strony, spór zostanie
    ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Właściwość Sądu
    określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w
    Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. Klient-Konsument
    ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
    i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod
    rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź
    skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności
    Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądach Konsumenckich
    działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
    wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika
    Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak:
    Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne
    zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i
    organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym
    podmiotem.

9. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU. ZAKAZ
DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

  1. Zgodnie
    z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki
    informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 ustawy o prawach
    konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Sprzedawca informuje, iż:

     

    1. warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
      przeglądarek internetowych Internet Explorer 8, Chrome 16, FireFox 10, Opera
      11, Safari 5 lub w nowszych wersjach, z włączoną obsługą Javascript,
      akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
      najmniej 256 kbit/s. Strony Sklepu są zoptymalizowane dla minimalnej
      rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
    1. mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem
      komputerowym i oprogramowaniem Kupującego mogą być następujące: brak takich
      treści.
  2. Sprzedawca
    informuje, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek
    informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre
    obyczaje, jest zakazane.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Firma Plot
Electronics dba o prawo użytkowników serwisu do prywatności, przywiązując
szczególną wagę do ochrony ich danych osobowych. Jest to możliwe dzięki
odpowiednim rozwiązaniom systemowym zapobiegającym wszelkiej ingerencji osób
trzecich w prywatność użytkowników serwisu. Przeglądając ofertę sklepu: cnc.sklep.pl, szukając
informacji bądź zamawiając towar na stronie cnc.sklep.pl, jednocześnie akceptujesz zasady
zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na niniejszej stronie. Plot
Electronics jako właściciel sklepu cnc.sklep.pl, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w
Polityce Prywatności. Wprowadzenie zmian nie wpływa jednak na zasadę: nie
sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych klientów/użytkowników sklepu cnc.sklep.pl 

Rejestracja w sklepie cnc.sklep.pl   jest konieczna do dokonania zakupów. Dane
osobowe, które należy podać w formularzu rejestracyjnym, to między innymi: imię
i nazwisko, login i hasło, niezbędne do składania zamówień na cnc.sklep.pl.
Zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych, w formularzu
rejestracyjnym należy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
dla celów Plot Electronics. Przez przetwarzanie danych osobowych, rozumiemy
wykorzystywanie ich wyłącznie w celu dokonania realizacji zamówienia tj.
wystawienie listu przewozowego, wysłanie faktury za towar, kontakt w celu
informacji o przesyłce. Użytkownik składający zamówienie w sklepie cnc.sklep.pl który wcześniej nie dokonał
rejestracji, musi wypełnić formularz z danymi dotyczącymi wysyłki towaru. Każdy
użytkownik ma prawo do wglądu oraz poprawiania podanych danych. Jest to możliwe
poprzez kontakt z operatorem sklepu lub bezpośrednio na stronie cnc.sklep.pl przez formularz edycji danych
użytkownika (w przypadku użytkowników posiadających swoje konto – tzn. login i
hasło). Każdy użytkownik, który
założył konto w sklepie cnc.sklep.pl  może skorzystać z możliwości usunięcia konta
w dowolnie wybranym czasie. Zostanie ono skasowane niezwłocznie bądź po
zrealizowaniu przypisanych mu zamówień. Usunięte zostaną wszystkie dane wraz z
adresem e-mail znajdującym się w bazie danych. Nie ma możliwości odtworzenia
usuniętego konta. Klient będzie musiał ponownie je założyć oraz podać wszystkie
dane. 

Sklep internetowy cnc.sklep.pl jest zbudowany w oparciu o
najnowocześniejsze oprogramowanie oraz sprzęt wzorem najlepszych światowych
rozwiązań. Zabezpiecza to przed przeniknięciem zawartych na naszych stronach
danych do osób trzecich.

Przed dokonaniem transakcji zakupu
towaru w sklepie cnc.sklep.pl, zostaniesz
zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz dane
dotyczące wyboru formy płatności .  

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje
dane?

Dane zebrane
o Kliencie w żadnym wypadku nie są sprzedawane podmiotom trzecim. Dane uzyskane
podczas transakcji zakupu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji
transakcji, w tym pobrania należnej kwoty oraz wysyłki towaru. Dane Klienta
mogą być przekazane firmie przewozowej w celu dostarczenia przesyłki.
Automatyczne zbieranie danych (IP komputera) może posłużyć do analizy zachowań
użytkowników na stronie cnc.sklep.pl, zbierania danych demograficznych o
naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron www.
Powyższe dane zbierane są automatycznie o każdym z użytkowników strony. W
przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane
Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych. W sytuacji naruszenia Regulaminu sklepu, naruszenia
prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane Klienta
organom wymiaru sprawiedliwości Jeśli dokonałeś zakupu towaru, możesz
otrzymać od nas wiadomości e-mail dotyczące stanu realizacji zamówienia.
Możliwy jest również kontakt telefoniczny.

Wykorzystanie ciasteczek (ang.
cookies)
 

Podczas
korzystania z naszej strony www możemy wykorzystywać tzw. ciasteczka służące
identyfikacji. 

Zmiany naszej polityki prywatności

Plot
Electronics zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności poprzez
publikację nowej Polityki Prywatności na tej stronie. 

W sytuacji
wspólnego korzystania z jednego komputera wraz z innymi osobami, po zakończeniu
korzystania z usług cnc.sklep.pl,
należy pamiętać o wylogowaniu się, by nikt nie mógł korzystać lub modyfikować
zasobów Klienta lub informacji jego dotyczących.
Dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia znane są tylko firmie
Plot Electronics. Gwarantujemy nieujawnianie ich nikomu. Ty też zachowaj
ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim.

REGULAMIN

Regulamin sklepu
internetowego
cnc.sklep.pl

§1. DEFINICJE

  1. Sklep –
    sklep internetowy, który funkcjonuje pod nazwą „cnc.sklep.pl”. Sklep prowadzi sprzedaż
    przez Internet. Sklep dostępny jest pod adresem internetowym  https://cnc.sklep.pl
  2. Sprzedawca
    – podmiot zarządzający i prowadzący Sklep, będący właścicielem Sklepu, to
    jest: Plot Electronics – Przemysław Szymański z siedzibą w Giżycku, przy
    ul.Obwodowej 6.NIP 729-24-89-654, REGON 473272114

Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za
pośrednictwem:

  1. poczty tradycyjnej pod adresem:
    Plot Electronics, 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6

    1. telefonu pod numerami:
      +48 570 580 490 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00
    1. poczty elektronicznej pod następującym adresem:  biuro@cnc.sklep.pl

  1. Klient
    – osoba, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawiera umowę
    sprzedaży ze Sprzedawcą poprzez Sklep. Jeśli klient, korzystając ze
    Sklepu, dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego
    działalnością gospodarczą lub zawodową, jest Konsumentem.
  2. Regulamin
    – niniejszy dokument, który reguluje ogólne warunki korzystania ze Sklepu
    i stanowi integralną część umowy zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą.
    Regulamin określa w szczególności warunki świadczenia usług drogą
    elektroniczną za pośrednictwem Sklepu oraz zasady zawierania umów na
    odległość za jego pośrednictwem. Klient powinien zapoznać się z treścią
    Regulaminu przed skorzystaniem ze Sklepu, albowiem kształtuje on jego
    prawa i obowiązki.
  3. Trwały
    nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub
    przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w
    sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas
    odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na
    odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
  4. Dostawca
    – należy przez to rozumieć firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą
    („Firma Kurierska”) lub pracowników Sprzedawcy lub inne podmioty
    upoważnione przez Sprzedawcę do dostarczania Towarów dokonujące dostawy
    transportem własnym Sprzedawcy („Transport Własny”).
  5. Dzień
    roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy.
  6. Formularz
    zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
    Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie
    Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy
    Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  7. Usługa
    elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
    rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  8. Usługobiorca
    – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
    wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
    osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2)
    osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub
    zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY

  1. Klient,
    przesyłając do Sklepu zamówienie (składając zamówienie), składa ofertę
    zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą. Zamówienia są
    przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni
    powszednie po godzinie 14:00, w soboty, niedziele i święta będą
    rozpatrywane następnego dnia roboczego. Klient ma możliwość dokonania
    rejestracji w systemie Sklepu. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenie
    zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, na podany przez Klienta
    adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.
  2. Klient
    zamawia towar przez dodanie wybranych pozycji do Koszyka w drodze
    kliknięcia ikony „dodaj do koszyka” zamieszczonej przy produkcie i
    wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Klient
    musi ostatecznie potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie
    przycisku „Zamawiam i płacę przez PayU” lub „Zamawiam i płacę przelewem
    online (poza PayU) .
  3. Złożenie
    zamówienia każdorazowo wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem
    oraz akceptacji przedstawionych tam warunków jako wiążących w przypadku
    potwierdzenia zawarcia umowy na odległość przez Sprzedawcę.
  4. Po
    złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mail potwierdzenie zawarcia
    umowy na odległość na trwałym nośniku, zawierające m.in zaakceptowaną
    przez Klienta, aktualną na moment złożenia zamówienia treść Regulaminu,
    listę wybranych produktów, ceny jednostkowe produktów, informacje o
    udzielonym rabacie, koszty dostawy, wartość zamówienia, adres dostawy,
    podane dane do faktury, wybraną formę płatności, inne indywidualne
    informacje. W przypadku braku otrzymania takiej informacji, Klient
    powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja
    zamówienia i wysyłka produktów następuje w terminie do 5 dni roboczych od
    dnia wysłania potwierdzenia zawarcia umowy, pod warunkiem, iż wybrany
    produkt jest oznaczony jako dostępny w magazynie.
  2. Koszt
    dostawy dla różnego rodzaju opcji jest uwidoczniony w zakładce Wysyłka.
    z wyszczególnieniem najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanych
    towarów oraz wskazaniem ograniczeń w dostawie. Ostateczny koszt dostawy
    dla opcji wybranej przez Klienta jest dodatkowo uwidoczniony w składanym
    zamówieniu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy na odległość dostarczanym na
    trwałym nośniku.
  3. W
    przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie o tym bezzwłocznie
    poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny oraz prawdopodobnego terminu
    dostawy. Klient-konsument pozostaje wówczas uprawniony do anulowania
    zamówienia.
  4. W
    przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem albo
    złożenia zamówienia na produkty oznaczone jako realizowane „na
    zamówienie”, Klient-konsument zostanie niezwłocznie poinformowany bez
    potwierdzenia zawarcia umowy na odległość i może podjąć decyzję o sposobie
    jego realizacji (zaakceptowanie wskazanego czasu realizacji; realizacja
    zamówienia w odniesieniu do części produktów; anulowanie zamówienia w
    całości).
  5. Klient
    powinien dokonać płatności niezwłocznie – nie później jednak niż w
    terminie 7 dni od złożenia zamówienia.
  6. Do
    każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dostarczy dokument
    potwierdzający dokonanie sprzedaży. Sprzedawca wystawia fakturę VAT w
    formie elektronicznej, która zostanie dostarczona Klientowi wiadomością
    e-mail na trwałym nośniku.

4. ODBIÓR TOWARU

  1. W razie
    przesłania rzeczy sprzedanej do Klienta za pośrednictwem przewoźnika
    Klient powinien zbadać przesyłkę w czasie i sposób przyjęty przy
    przesyłkach tego rodzaju. W szczególności Klient w obecności przewoźnika
    powinien sprawdzić, czy zamówiony towar jest wolny od wad fizycznych –
    pozbawiony rys na powierzchni, ubytków, stłuczeń czy wykruszeń, które
    mogły powstawać w wyniku nieprawidłowego transportu, a także czy zestaw
    zawiera wszystkie niezbędne do zamontowania towaru elementy oraz czy jest
    zgodny ze złożonym zamówieniem, tj. właściwy kolor oraz model zamówionego
    towaru.
  2. Jeżeli
    Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie
    towaru, powinien dokonać czynności potrzebnych do ustalenia ewentualnej
    odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności przez udokumentowanie stanu
    przesyłki.

5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO, ODSTĄPIENIE OD
UMOWY

  1. Wszystkie
    produkty oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od
    wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca
    ma ustawowy obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad.
  2. Klient
    może złożyć reklamację pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy lub niżej
    wskazany adres email: reklamacje@cnc.sklep.pl . Zaleca się, aby w
    zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Klienta, jak
    również dokument potwierdzający dokonanie zakupu towaru w Sklepie.
  3. Jeżeli
    rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez
    nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od
    wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz
    była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
    uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia
    wady. Klient-konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę
    usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
    rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
    umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
    nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
    Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy
    wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
    pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób
    zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
    wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości
    rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
    nieistotna.
  4. Klient
    – Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania
    przyczyn zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia rzeczy w
    posiadania przez Klienta-konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
    inną niż przewoźnik, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane
    osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy,
    partii lub części.
  5. Oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy Klient – Konsument może złożyć przy pomocy
    formularza, zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
    prawach konsumenta, który jest dostępny pod niniejszym linkiem oraz
    dodatkowo doręczany wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na
    trwałym nośniku. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć
    także przy pomocy poczty elektronicznej, kierując wiadomość o określonej
    wyżej treści na adres: ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. Sprzedawca
    niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiadomi
    Klienta o skutecznym złożeniu tego oświadczenia w formie zwrotnej
    informacji pisemnej lub e-mail.
  6. W razie
    odstąpienia od umowy przez Klienta – Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie –
    nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Klienta o odstąpieniu od umowy – zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez
    niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  7. Sprzedawca
    dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
    jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inne
    rozwiązanie (np. zwrot przelewem w przypadku pierwotnej płatności za
    pobraniem). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
    od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
    Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
    nastąpi wcześniej.
  8. Jeżeli
    Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
    dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany
    do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient
    ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie
    upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
    niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi bezpośrednie
    koszty zwrotu towaru.Sprzedawca prosi o dokonywanie zwrotu towaru na
    poniższy adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko.
  10. Klient
    ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem
    korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Jeżeli
    Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania
    niezwłocznego wykonywania usługi lub dostarczania wody, gazu, energii
    elektrycznej, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili
    odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu
    spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub
    wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą
    obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  12. Prawo
    odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
    odniesieniu do umów:

    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
      wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
      że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
      umowy;
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
      którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
      upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
      wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
      zindywidualizowanych potrzeb;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
      lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
      opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
      ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
      otwarte po dostarczeniu;
    1. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
      względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    1. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
      uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
      dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
      którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    1. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
      celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
      dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
      rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
      prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
      dodatkowych usług lub rzeczy;
    1. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
      programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
      zostało otwarte po dostarczeniu;
    1. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
      prenumeratę;
    1. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    1. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
      mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
      z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
      w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    1. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
      jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
      upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
      przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  13. Postanowienia
    niniejszego paragrafu w zakresie prawa do odstąpienia od umowy nie stosuje
    się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu
    Cywilnego.

6. OCHRONA PRYWATNOŚCI

  1. Struktura
    Sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać
    bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
  2. W
    trosce o bezpieczeństwo, prawidłowość i wygodę dokonywania zakupów, sklep
    korzysta z plików tekstowych cookies zgodnie z Polityką Cookies.

7. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE

Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza
Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu
do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po
wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu
Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu
Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy
kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie
Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej,
numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y,
ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego
pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za
jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

Tryb postępowania reklamacyjnego:

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem
Sklepu (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w §
5 Regulaminu) Usługobiorca może składać według własnego wyboru:

  • pisemnie
    na adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko;
  • w
    formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    reklamacje@ cnc.sklep.pl;

Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie
reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania
Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to
i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej złożenia.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin
    jest integralną częścią zawieranej przez Sklep oraz Klienta umowy
    sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z
    potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość dostarczanym na trwałym
    nośniku.
  2. Sprzedawca
    nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w
    sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
    Regulaminu przez jego uzyskanie za pośrednictwem strony internetowej cnc.sklep.pl
    Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z powodów prawnych lub technicznych
    dotyczących funkcjonowania Sklepu. Klienci zostaną o tym powiadomieniu w
    komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście)
    dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Zamówienia złożone przed
    wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową
    treścią Regulaminu.
  3. Wszelkie
    spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w
    przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym
    do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. Postanowienia
    powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z
    dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny – gdzie wszelkie spory między
    Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny na drodze negocjacji lub w
    obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W przypadku niemożności
    ugodowego zakończenia sporu w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub
    innym dodatkowym terminie wskazanym przez strony, spór zostanie
    ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Właściwość Sądu
    określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w
    Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. Klient-Konsument
    ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
    i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod
    rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź
    skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności
    Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądach Konsumenckich
    działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
    wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika
    Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak:
    Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne
    zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i
    organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym
    podmiotem.

9. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU. ZAKAZ
DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

  1. Zgodnie
    z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki
    informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 ustawy o prawach
    konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Sprzedawca informuje, iż:

    1. warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
      przeglądarek internetowych Internet Explorer 8, Chrome 16, FireFox 10, Opera
      11, Safari 5 lub w nowszych wersjach, z włączoną obsługą Javascript,
      akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
      najmniej 256 kbit/s. Strony Sklepu są zoptymalizowane dla minimalnej
      rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
    1. mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem
      komputerowym i oprogramowaniem Kupującego mogą być następujące: brak takich
      treści.
  2. Sprzedawca
    informuje, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek
    informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre
    obyczaje, jest zakazane.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Firma Plot
Electronics dba o prawo użytkowników serwisu do prywatności, przywiązując
szczególną wagę do ochrony ich danych osobowych. Jest to możliwe dzięki
odpowiednim rozwiązaniom systemowym zapobiegającym wszelkiej ingerencji osób
trzecich w prywatność użytkowników serwisu. Przeglądając ofertę sklepu: cnc.sklep.pl, szukając
informacji bądź zamawiając towar na stronie cnc.sklep.pl, jednocześnie akceptujesz zasady
zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na niniejszej stronie. Plot
Electronics jako właściciel sklepu cnc.sklep.pl, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w
Polityce Prywatności. Wprowadzenie zmian nie wpływa jednak na zasadę: nie
sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych klientów/użytkowników sklepu cnc.sklep.pl 

Rejestracja w sklepie cnc.sklep.pl   jest konieczna do dokonania zakupów. Dane
osobowe, które należy podać w formularzu rejestracyjnym, to między innymi: imię
i nazwisko, login i hasło, niezbędne do składania zamówień na cnc.sklep.pl.
Zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych, w formularzu
rejestracyjnym należy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
dla celów Plot Electronics. Przez przetwarzanie danych osobowych, rozumiemy
wykorzystywanie ich wyłącznie w celu dokonania realizacji zamówienia tj.
wystawienie listu przewozowego, wysłanie faktury za towar, kontakt w celu
informacji o przesyłce. Użytkownik składający zamówienie w sklepie cnc.sklep.pl który wcześniej nie dokonał
rejestracji, musi wypełnić formularz z danymi dotyczącymi wysyłki towaru. Każdy
użytkownik ma prawo do wglądu oraz poprawiania podanych danych. Jest to możliwe
poprzez kontakt z operatorem sklepu lub bezpośrednio na stronie cnc.sklep.pl przez formularz edycji danych
użytkownika (w przypadku użytkowników posiadających swoje konto – tzn. login i
hasło). Każdy użytkownik, który
założył konto w sklepie cnc.sklep.pl  może skorzystać z możliwości usunięcia konta
w dowolnie wybranym czasie. Zostanie ono skasowane niezwłocznie bądź po
zrealizowaniu przypisanych mu zamówień. Usunięte zostaną wszystkie dane wraz z
adresem e-mail znajdującym się w bazie danych. Nie ma możliwości odtworzenia
usuniętego konta. Klient będzie musiał ponownie je założyć oraz podać wszystkie
dane. 

Sklep internetowy cnc.sklep.pl jest zbudowany w oparciu o
najnowocześniejsze oprogramowanie oraz sprzęt wzorem najlepszych światowych
rozwiązań. Zabezpiecza to przed przeniknięciem zawartych na naszych stronach
danych do osób trzecich.

Przed dokonaniem transakcji zakupu
towaru w sklepie cnc.sklep.pl, zostaniesz
zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz dane
dotyczące wyboru formy płatności .  

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje
dane?

Dane zebrane
o Kliencie w żadnym wypadku nie są sprzedawane podmiotom trzecim. Dane uzyskane
podczas transakcji zakupu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji
transakcji, w tym pobrania należnej kwoty oraz wysyłki towaru. Dane Klienta
mogą być przekazane firmie przewozowej w celu dostarczenia przesyłki.
Automatyczne zbieranie danych (IP komputera) może posłużyć do analizy zachowań
użytkowników na stronie cnc.sklep.pl, zbierania danych demograficznych o
naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron www.
Powyższe dane zbierane są automatycznie o każdym z użytkowników strony. W
przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane
Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych. W sytuacji naruszenia Regulaminu sklepu, naruszenia
prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane Klienta
organom wymiaru sprawiedliwości Jeśli dokonałeś zakupu towaru, możesz
otrzymać od nas wiadomości e-mail dotyczące stanu realizacji zamówienia.
Możliwy jest również kontakt telefoniczny.

Wykorzystanie ciasteczek (ang.
cookies)
 

Podczas
korzystania z naszej strony www możemy wykorzystywać tzw. ciasteczka służące
identyfikacji. 

Zmiany naszej polityki prywatności

Plot
Electronics zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności poprzez
publikację nowej Polityki Prywatności na tej stronie. 

W sytuacji
wspólnego korzystania z jednego komputera wraz z innymi osobami, po zakończeniu
korzystania z usług cnc.sklep.pl,
należy pamiętać o wylogowaniu się, by nikt nie mógł korzystać lub modyfikować
zasobów Klienta lub informacji jego dotyczących.
Dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia znane są tylko firmie
Plot Electronics. Gwarantujemy nieujawnianie ich nikomu. Ty też zachowaj
ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim.