REGULAMIN
Regulamin sklepu
internetowego cnc.sklep.pl
§1. DEFINICJE
- Sklep –
sklep internetowy, który funkcjonuje pod nazwą „cnc.sklep.pl”. Sklep prowadzi sprzedaż
przez Internet. Sklep dostępny jest pod adresem internetowym https://cnc.sklep.pl - Sprzedawca
– podmiot zarządzający i prowadzący Sklep, będący właścicielem Sklepu, to
jest: Plot Electronics – Przemysław Szymański z siedzibą w Giżycku, przy
ul.Obwodowej 6.NIP 729-24-89-654, REGON 473272114
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za
pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej pod adresem:
Plot Electronics, 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6- telefonu pod numerami:
+48 570 580 490 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00
- poczty elektronicznej pod następującym adresem: biuro@cnc.sklep.pl
- telefonu pod numerami:
- Klient
– osoba, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawiera umowę
sprzedaży ze Sprzedawcą poprzez Sklep. Jeśli klient, korzystając ze
Sklepu, dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego
działalnością gospodarczą lub zawodową, jest Konsumentem. - Regulamin
– niniejszy dokument, który reguluje ogólne warunki korzystania ze Sklepu
i stanowi integralną część umowy zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą.
Regulamin określa w szczególności warunki świadczenia usług drogą
elektroniczną za pośrednictwem Sklepu oraz zasady zawierania umów na
odległość za jego pośrednictwem. Klient powinien zapoznać się z treścią
Regulaminu przed skorzystaniem ze Sklepu, albowiem kształtuje on jego
prawa i obowiązki. - Trwały
nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub
przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w
sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas
odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na
odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. - Dostawca
– należy przez to rozumieć firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą
(„Firma Kurierska”) lub pracowników Sprzedawcy lub inne podmioty
upoważnione przez Sprzedawcę do dostarczania Towarów dokonujące dostawy
transportem własnym Sprzedawcy („Transport Własny”). - Dzień
roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy. - Formularz
zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie
Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. - Usługa
elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu. - Usługobiorca
– (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2)
osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub
zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY
- Klient,
przesyłając do Sklepu zamówienie (składając zamówienie), składa ofertę
zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą. Zamówienia są
przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni
powszednie po godzinie 14:00, w soboty, niedziele i święta będą
rozpatrywane następnego dnia roboczego. Klient ma możliwość dokonania
rejestracji w systemie Sklepu. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenie
zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, na podany przez Klienta
adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. - Klient
zamawia towar przez dodanie wybranych pozycji do Koszyka w drodze
kliknięcia ikony „dodaj do koszyka” zamieszczonej przy produkcie i
wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Klient
musi ostatecznie potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie
przycisku „Zamawiam i płacę przez PayU” lub „Zamawiam i płacę przelewem
online (poza PayU) . - Złożenie
zamówienia każdorazowo wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem
oraz akceptacji przedstawionych tam warunków jako wiążących w przypadku
potwierdzenia zawarcia umowy na odległość przez Sprzedawcę. - Po
złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mail potwierdzenie zawarcia
umowy na odległość na trwałym nośniku, zawierające m.in zaakceptowaną
przez Klienta, aktualną na moment złożenia zamówienia treść Regulaminu,
listę wybranych produktów, ceny jednostkowe produktów, informacje o
udzielonym rabacie, koszty dostawy, wartość zamówienia, adres dostawy,
podane dane do faktury, wybraną formę płatności, inne indywidualne
informacje. W przypadku braku otrzymania takiej informacji, Klient
powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizacja
zamówienia i wysyłka produktów następuje w terminie do 5 dni roboczych od
dnia wysłania potwierdzenia zawarcia umowy, pod warunkiem, iż wybrany
produkt jest oznaczony jako dostępny w magazynie. - Koszt
dostawy dla różnego rodzaju opcji jest uwidoczniony w zakładce Wysyłka.
z wyszczególnieniem najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanych
towarów oraz wskazaniem ograniczeń w dostawie. Ostateczny koszt dostawy
dla opcji wybranej przez Klienta jest dodatkowo uwidoczniony w składanym
zamówieniu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy na odległość dostarczanym na
trwałym nośniku. - W
przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie o tym bezzwłocznie
poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny oraz prawdopodobnego terminu
dostawy. Klient-konsument pozostaje wówczas uprawniony do anulowania
zamówienia. - W
przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem albo
złożenia zamówienia na produkty oznaczone jako realizowane „na
zamówienie”, Klient-konsument zostanie niezwłocznie poinformowany bez
potwierdzenia zawarcia umowy na odległość i może podjąć decyzję o sposobie
jego realizacji (zaakceptowanie wskazanego czasu realizacji; realizacja
zamówienia w odniesieniu do części produktów; anulowanie zamówienia w
całości). - Klient
powinien dokonać płatności niezwłocznie – nie później jednak niż w
terminie 7 dni od złożenia zamówienia. - Do
każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dostarczy dokument
potwierdzający dokonanie sprzedaży. Sprzedawca wystawia fakturę VAT w
formie elektronicznej, która zostanie dostarczona Klientowi wiadomością
e-mail na trwałym nośniku.
4. ODBIÓR TOWARU
- W razie
przesłania rzeczy sprzedanej do Klienta za pośrednictwem przewoźnika
Klient powinien zbadać przesyłkę w czasie i sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. W szczególności Klient w obecności przewoźnika
powinien sprawdzić, czy zamówiony towar jest wolny od wad fizycznych –
pozbawiony rys na powierzchni, ubytków, stłuczeń czy wykruszeń, które
mogły powstawać w wyniku nieprawidłowego transportu, a także czy zestaw
zawiera wszystkie niezbędne do zamontowania towaru elementy oraz czy jest
zgodny ze złożonym zamówieniem, tj. właściwy kolor oraz model zamówionego
towaru. - Jeżeli
Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie
towaru, powinien dokonać czynności potrzebnych do ustalenia ewentualnej
odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności przez udokumentowanie stanu
przesyłki.
5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO, ODSTĄPIENIE OD
UMOWY
- Wszystkie
produkty oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od
wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca
ma ustawowy obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad. - Klient
może złożyć reklamację pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy lub niżej
wskazany adres email: reklamacje@cnc.sklep.pl . Zaleca się, aby w
zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Klienta, jak
również dokument potwierdzający dokonanie zakupu towaru w Sklepie. - Jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od
wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz
była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia
wady. Klient-konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę
usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy
wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób
zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości
rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
nieistotna. - Klient
– Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania
przyczyn zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia rzeczy w
posiadania przez Klienta-konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
inną niż przewoźnik, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy,
partii lub części. - Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy Klient – Konsument może złożyć przy pomocy
formularza, zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta, który jest dostępny pod niniejszym linkiem oraz
dodatkowo doręczany wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na
trwałym nośniku. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć
także przy pomocy poczty elektronicznej, kierując wiadomość o określonej
wyżej treści na adres: ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. Sprzedawca
niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiadomi
Klienta o skutecznym złożeniu tego oświadczenia w formie zwrotnej
informacji pisemnej lub e-mail. - W razie
odstąpienia od umowy przez Klienta – Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie –
nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Klienta o odstąpieniu od umowy – zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. - Sprzedawca
dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inne
rozwiązanie (np. zwrot przelewem w przypadku pierwotnej płatności za
pobraniem). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej. - Jeżeli
Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany
do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Klient
ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie
upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu towaru.Sprzedawca prosi o dokonywanie zwrotu towaru na
poniższy adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. - Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Jeżeli
Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania
niezwłocznego wykonywania usługi lub dostarczania wody, gazu, energii
elektrycznej, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili
odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu
spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub
wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą
obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. - Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów:- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
- Postanowienia
niniejszego paragrafu w zakresie prawa do odstąpienia od umowy nie stosuje
się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu
Cywilnego.
6. OCHRONA PRYWATNOŚCI
- Struktura
Sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać
bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. - W
trosce o bezpieczeństwo, prawidłowość i wygodę dokonywania zakupów, sklep
korzysta z plików tekstowych cookies zgodnie z Polityką Cookies.
7. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE
Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza
Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu
do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po
wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu
Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu
Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy
kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie
Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej,
numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y,
ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego
pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za
jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Tryb postępowania reklamacyjnego:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem
Sklepu (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w §
5 Regulaminu) Usługobiorca może składać według własnego wyboru:
- pisemnie
na adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko; - w
formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
reklamacje@ cnc.sklep.pl;
Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie
reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania
Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to
i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej złożenia.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin
jest integralną częścią zawieranej przez Sklep oraz Klienta umowy
sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z
potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość dostarczanym na trwałym
nośniku. - Sprzedawca
nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w
sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
Regulaminu przez jego uzyskanie za pośrednictwem strony internetowej cnc.sklep.pl
Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z powodów prawnych lub technicznych
dotyczących funkcjonowania Sklepu. Klienci zostaną o tym powiadomieniu w
komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście)
dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Zamówienia złożone przed
wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową
treścią Regulaminu. - Wszelkie
spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w
przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym
do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. - Postanowienia
powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny – gdzie wszelkie spory między
Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny na drodze negocjacji lub w
obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W przypadku niemożności
ugodowego zakończenia sporu w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub
innym dodatkowym terminie wskazanym przez strony, spór zostanie
ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Właściwość Sądu
określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w
Rzeczpospolitej Polskiej. - Klient-Konsument
ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod
rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź
skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności
Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądach Konsumenckich
działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika
Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak:
Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne
zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i
organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym
podmiotem.
9. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU. ZAKAZ
DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM
- Zgodnie
z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Sprzedawca informuje, iż:- warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
przeglądarek internetowych Internet Explorer 8, Chrome 16, FireFox 10, Opera
11, Safari 5 lub w nowszych wersjach, z włączoną obsługą Javascript,
akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Strony Sklepu są zoptymalizowane dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
- mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem
komputerowym i oprogramowaniem Kupującego mogą być następujące: brak takich
treści.
- warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
- Sprzedawca
informuje, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek
informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre
obyczaje, jest zakazane.
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Firma Plot
Electronics dba o prawo użytkowników serwisu do prywatności, przywiązując
szczególną wagę do ochrony ich danych osobowych. Jest to możliwe dzięki
odpowiednim rozwiązaniom systemowym zapobiegającym wszelkiej ingerencji osób
trzecich w prywatność użytkowników serwisu. Przeglądając ofertę sklepu: cnc.sklep.pl, szukając
informacji bądź zamawiając towar na stronie cnc.sklep.pl, jednocześnie akceptujesz zasady
zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na niniejszej stronie. Plot
Electronics jako właściciel sklepu cnc.sklep.pl, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w
Polityce Prywatności. Wprowadzenie zmian nie wpływa jednak na zasadę: nie
sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych klientów/użytkowników sklepu cnc.sklep.pl
Rejestracja w sklepie cnc.sklep.pl jest konieczna do dokonania zakupów. Dane
osobowe, które należy podać w formularzu rejestracyjnym, to między innymi: imię
i nazwisko, login i hasło, niezbędne do składania zamówień na cnc.sklep.pl.
Zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych, w formularzu
rejestracyjnym należy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
dla celów Plot Electronics. Przez przetwarzanie danych osobowych, rozumiemy
wykorzystywanie ich wyłącznie w celu dokonania realizacji zamówienia tj.
wystawienie listu przewozowego, wysłanie faktury za towar, kontakt w celu
informacji o przesyłce. Użytkownik składający zamówienie w sklepie cnc.sklep.pl który wcześniej nie dokonał
rejestracji, musi wypełnić formularz z danymi dotyczącymi wysyłki towaru. Każdy
użytkownik ma prawo do wglądu oraz poprawiania podanych danych. Jest to możliwe
poprzez kontakt z operatorem sklepu lub bezpośrednio na stronie cnc.sklep.pl przez formularz edycji danych
użytkownika (w przypadku użytkowników posiadających swoje konto – tzn. login i
hasło). Każdy użytkownik, który
założył konto w sklepie cnc.sklep.pl może skorzystać z możliwości usunięcia konta
w dowolnie wybranym czasie. Zostanie ono skasowane niezwłocznie bądź po
zrealizowaniu przypisanych mu zamówień. Usunięte zostaną wszystkie dane wraz z
adresem e-mail znajdującym się w bazie danych. Nie ma możliwości odtworzenia
usuniętego konta. Klient będzie musiał ponownie je założyć oraz podać wszystkie
dane.
Sklep internetowy cnc.sklep.pl jest zbudowany w oparciu o
najnowocześniejsze oprogramowanie oraz sprzęt wzorem najlepszych światowych
rozwiązań. Zabezpiecza to przed przeniknięciem zawartych na naszych stronach
danych do osób trzecich.
Przed dokonaniem transakcji zakupu
towaru w sklepie cnc.sklep.pl, zostaniesz
zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz dane
dotyczące wyboru formy płatności .
W jaki sposób wykorzystujemy Twoje
dane?
Dane zebrane
o Kliencie w żadnym wypadku nie są sprzedawane podmiotom trzecim. Dane uzyskane
podczas transakcji zakupu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji
transakcji, w tym pobrania należnej kwoty oraz wysyłki towaru. Dane Klienta
mogą być przekazane firmie przewozowej w celu dostarczenia przesyłki.
Automatyczne zbieranie danych (IP komputera) może posłużyć do analizy zachowań
użytkowników na stronie cnc.sklep.pl, zbierania danych demograficznych o
naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron www.
Powyższe dane zbierane są automatycznie o każdym z użytkowników strony. W
przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane
Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych. W sytuacji naruszenia Regulaminu sklepu, naruszenia
prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane Klienta
organom wymiaru sprawiedliwości Jeśli dokonałeś zakupu towaru, możesz
otrzymać od nas wiadomości e-mail dotyczące stanu realizacji zamówienia.
Możliwy jest również kontakt telefoniczny.
Wykorzystanie ciasteczek (ang.
cookies)
Podczas
korzystania z naszej strony www możemy wykorzystywać tzw. ciasteczka służące
identyfikacji.
Zmiany naszej polityki prywatności
Plot
Electronics zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności poprzez
publikację nowej Polityki Prywatności na tej stronie.
W sytuacji
wspólnego korzystania z jednego komputera wraz z innymi osobami, po zakończeniu
korzystania z usług cnc.sklep.pl,
należy pamiętać o wylogowaniu się, by nikt nie mógł korzystać lub modyfikować
zasobów Klienta lub informacji jego dotyczących.
Dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia znane są tylko firmie
Plot Electronics. Gwarantujemy nieujawnianie ich nikomu. Ty też zachowaj
ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim.
REGULAMIN
Regulamin sklepu
internetowego cnc.sklep.pl
§1. DEFINICJE
- Sklep –
sklep internetowy, który funkcjonuje pod nazwą „cnc.sklep.pl”. Sklep prowadzi sprzedaż
przez Internet. Sklep dostępny jest pod adresem internetowym https://cnc.sklep.pl - Sprzedawca
– podmiot zarządzający i prowadzący Sklep, będący właścicielem Sklepu, to
jest: Plot Electronics – Przemysław Szymański z siedzibą w Giżycku, przy
ul.Obwodowej 6.NIP 729-24-89-654, REGON 473272114
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za
pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej pod adresem:
Plot Electronics, 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6- telefonu pod numerami:
+48 570 580 490 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00
- poczty elektronicznej pod następującym adresem: biuro@cnc.sklep.pl
- telefonu pod numerami:
- Klient
– osoba, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawiera umowę
sprzedaży ze Sprzedawcą poprzez Sklep. Jeśli klient, korzystając ze
Sklepu, dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego
działalnością gospodarczą lub zawodową, jest Konsumentem. - Regulamin
– niniejszy dokument, który reguluje ogólne warunki korzystania ze Sklepu
i stanowi integralną część umowy zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą.
Regulamin określa w szczególności warunki świadczenia usług drogą
elektroniczną za pośrednictwem Sklepu oraz zasady zawierania umów na
odległość za jego pośrednictwem. Klient powinien zapoznać się z treścią
Regulaminu przed skorzystaniem ze Sklepu, albowiem kształtuje on jego
prawa i obowiązki. - Trwały
nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub
przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w
sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas
odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na
odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. - Dostawca
– należy przez to rozumieć firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą
(„Firma Kurierska”) lub pracowników Sprzedawcy lub inne podmioty
upoważnione przez Sprzedawcę do dostarczania Towarów dokonujące dostawy
transportem własnym Sprzedawcy („Transport Własny”). - Dzień
roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy. - Formularz
zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie
Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. - Usługa
elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu. - Usługobiorca
– (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2)
osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub
zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY
- Klient,
przesyłając do Sklepu zamówienie (składając zamówienie), składa ofertę
zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą. Zamówienia są
przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni
powszednie po godzinie 14:00, w soboty, niedziele i święta będą
rozpatrywane następnego dnia roboczego. Klient ma możliwość dokonania
rejestracji w systemie Sklepu. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenie
zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, na podany przez Klienta
adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. - Klient
zamawia towar przez dodanie wybranych pozycji do Koszyka w drodze
kliknięcia ikony „dodaj do koszyka” zamieszczonej przy produkcie i
wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Klient
musi ostatecznie potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie
przycisku „Zamawiam i płacę przez PayU” lub „Zamawiam i płacę przelewem
online (poza PayU) . - Złożenie
zamówienia każdorazowo wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem
oraz akceptacji przedstawionych tam warunków jako wiążących w przypadku
potwierdzenia zawarcia umowy na odległość przez Sprzedawcę. - Po
złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mail potwierdzenie zawarcia
umowy na odległość na trwałym nośniku, zawierające m.in zaakceptowaną
przez Klienta, aktualną na moment złożenia zamówienia treść Regulaminu,
listę wybranych produktów, ceny jednostkowe produktów, informacje o
udzielonym rabacie, koszty dostawy, wartość zamówienia, adres dostawy,
podane dane do faktury, wybraną formę płatności, inne indywidualne
informacje. W przypadku braku otrzymania takiej informacji, Klient
powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizacja
zamówienia i wysyłka produktów następuje w terminie do 5 dni roboczych od
dnia wysłania potwierdzenia zawarcia umowy, pod warunkiem, iż wybrany
produkt jest oznaczony jako dostępny w magazynie. - Koszt
dostawy dla różnego rodzaju opcji jest uwidoczniony w zakładce Wysyłka.
z wyszczególnieniem najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanych
towarów oraz wskazaniem ograniczeń w dostawie. Ostateczny koszt dostawy
dla opcji wybranej przez Klienta jest dodatkowo uwidoczniony w składanym
zamówieniu oraz potwierdzeniu zawarcia umowy na odległość dostarczanym na
trwałym nośniku. - W
przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie o tym bezzwłocznie
poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny oraz prawdopodobnego terminu
dostawy. Klient-konsument pozostaje wówczas uprawniony do anulowania
zamówienia. - W
przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem albo
złożenia zamówienia na produkty oznaczone jako realizowane „na
zamówienie”, Klient-konsument zostanie niezwłocznie poinformowany bez
potwierdzenia zawarcia umowy na odległość i może podjąć decyzję o sposobie
jego realizacji (zaakceptowanie wskazanego czasu realizacji; realizacja
zamówienia w odniesieniu do części produktów; anulowanie zamówienia w
całości). - Klient
powinien dokonać płatności niezwłocznie – nie później jednak niż w
terminie 7 dni od złożenia zamówienia. - Do
każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dostarczy dokument
potwierdzający dokonanie sprzedaży. Sprzedawca wystawia fakturę VAT w
formie elektronicznej, która zostanie dostarczona Klientowi wiadomością
e-mail na trwałym nośniku.
4. ODBIÓR TOWARU
- W razie
przesłania rzeczy sprzedanej do Klienta za pośrednictwem przewoźnika
Klient powinien zbadać przesyłkę w czasie i sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. W szczególności Klient w obecności przewoźnika
powinien sprawdzić, czy zamówiony towar jest wolny od wad fizycznych –
pozbawiony rys na powierzchni, ubytków, stłuczeń czy wykruszeń, które
mogły powstawać w wyniku nieprawidłowego transportu, a także czy zestaw
zawiera wszystkie niezbędne do zamontowania towaru elementy oraz czy jest
zgodny ze złożonym zamówieniem, tj. właściwy kolor oraz model zamówionego
towaru. - Jeżeli
Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie
towaru, powinien dokonać czynności potrzebnych do ustalenia ewentualnej
odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności przez udokumentowanie stanu
przesyłki.
5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO, ODSTĄPIENIE OD
UMOWY
- Wszystkie
produkty oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od
wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca
ma ustawowy obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad. - Klient
może złożyć reklamację pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy lub niżej
wskazany adres email: reklamacje@cnc.sklep.pl . Zaleca się, aby w
zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis wady oraz żądanie Klienta, jak
również dokument potwierdzający dokonanie zakupu towaru w Sklepie. - Jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od
wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz
była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia
wady. Klient-konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę
usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy
wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób
zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości
rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
nieistotna. - Klient
– Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania
przyczyn zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia rzeczy w
posiadania przez Klienta-konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
inną niż przewoźnik, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy,
partii lub części. - Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy Klient – Konsument może złożyć przy pomocy
formularza, zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta, który jest dostępny pod niniejszym linkiem oraz
dodatkowo doręczany wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na
trwałym nośniku. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć
także przy pomocy poczty elektronicznej, kierując wiadomość o określonej
wyżej treści na adres: ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. Sprzedawca
niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiadomi
Klienta o skutecznym złożeniu tego oświadczenia w formie zwrotnej
informacji pisemnej lub e-mail. - W razie
odstąpienia od umowy przez Klienta – Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie –
nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Klienta o odstąpieniu od umowy – zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. - Sprzedawca
dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inne
rozwiązanie (np. zwrot przelewem w przypadku pierwotnej płatności za
pobraniem). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej. - Jeżeli
Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany
do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Klient
ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie
upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu towaru.Sprzedawca prosi o dokonywanie zwrotu towaru na
poniższy adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko. - Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Jeżeli
Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania
niezwłocznego wykonywania usługi lub dostarczania wody, gazu, energii
elektrycznej, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili
odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu
spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub
wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą
obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. - Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów:- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
- Postanowienia
niniejszego paragrafu w zakresie prawa do odstąpienia od umowy nie stosuje
się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu
Cywilnego.
6. OCHRONA PRYWATNOŚCI
- Struktura
Sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać
bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. - W
trosce o bezpieczeństwo, prawidłowość i wygodę dokonywania zakupów, sklep
korzysta z plików tekstowych cookies zgodnie z Polityką Cookies.
7. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE
Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza
Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu
do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po
wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu
Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu
Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy
kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie
Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej,
numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y,
ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego
pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za
jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Tryb postępowania reklamacyjnego:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem
Sklepu (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w §
5 Regulaminu) Usługobiorca może składać według własnego wyboru:
- pisemnie
na adres: Plot Electronics, ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko; - w
formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
reklamacje@ cnc.sklep.pl;
Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie
reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania
Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to
i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu
poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej złożenia.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin
jest integralną częścią zawieranej przez Sklep oraz Klienta umowy
sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z
potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość dostarczanym na trwałym
nośniku. - Sprzedawca
nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w
sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
Regulaminu przez jego uzyskanie za pośrednictwem strony internetowej cnc.sklep.pl
Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z powodów prawnych lub technicznych
dotyczących funkcjonowania Sklepu. Klienci zostaną o tym powiadomieniu w
komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście)
dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Zamówienia złożone przed
wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową
treścią Regulaminu. - Wszelkie
spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w
przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym
do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. - Postanowienia
powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny – gdzie wszelkie spory między
Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny na drodze negocjacji lub w
obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W przypadku niemożności
ugodowego zakończenia sporu w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub
innym dodatkowym terminie wskazanym przez strony, spór zostanie
ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Właściwość Sądu
określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w
Rzeczpospolitej Polskiej. - Klient-Konsument
ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod
rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź
skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności
Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądach Konsumenckich
działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika
Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak:
Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne
zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i
organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym
podmiotem.
9. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU. ZAKAZ
DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM
- Zgodnie
z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Sprzedawca informuje, iż:- warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
przeglądarek internetowych Internet Explorer 8, Chrome 16, FireFox 10, Opera
11, Safari 5 lub w nowszych wersjach, z włączoną obsługą Javascript,
akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Strony Sklepu są zoptymalizowane dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
- mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem
komputerowym i oprogramowaniem Kupującego mogą być następujące: brak takich
treści.
- warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: jedna z
- Sprzedawca
informuje, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek
informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre
obyczaje, jest zakazane.
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Firma Plot
Electronics dba o prawo użytkowników serwisu do prywatności, przywiązując
szczególną wagę do ochrony ich danych osobowych. Jest to możliwe dzięki
odpowiednim rozwiązaniom systemowym zapobiegającym wszelkiej ingerencji osób
trzecich w prywatność użytkowników serwisu. Przeglądając ofertę sklepu: cnc.sklep.pl, szukając
informacji bądź zamawiając towar na stronie cnc.sklep.pl, jednocześnie akceptujesz zasady
zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na niniejszej stronie. Plot
Electronics jako właściciel sklepu cnc.sklep.pl, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w
Polityce Prywatności. Wprowadzenie zmian nie wpływa jednak na zasadę: nie
sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych klientów/użytkowników sklepu cnc.sklep.pl
Rejestracja w sklepie cnc.sklep.pl jest konieczna do dokonania zakupów. Dane
osobowe, które należy podać w formularzu rejestracyjnym, to między innymi: imię
i nazwisko, login i hasło, niezbędne do składania zamówień na cnc.sklep.pl.
Zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych, w formularzu
rejestracyjnym należy wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
dla celów Plot Electronics. Przez przetwarzanie danych osobowych, rozumiemy
wykorzystywanie ich wyłącznie w celu dokonania realizacji zamówienia tj.
wystawienie listu przewozowego, wysłanie faktury za towar, kontakt w celu
informacji o przesyłce. Użytkownik składający zamówienie w sklepie cnc.sklep.pl który wcześniej nie dokonał
rejestracji, musi wypełnić formularz z danymi dotyczącymi wysyłki towaru. Każdy
użytkownik ma prawo do wglądu oraz poprawiania podanych danych. Jest to możliwe
poprzez kontakt z operatorem sklepu lub bezpośrednio na stronie cnc.sklep.pl przez formularz edycji danych
użytkownika (w przypadku użytkowników posiadających swoje konto – tzn. login i
hasło). Każdy użytkownik, który
założył konto w sklepie cnc.sklep.pl może skorzystać z możliwości usunięcia konta
w dowolnie wybranym czasie. Zostanie ono skasowane niezwłocznie bądź po
zrealizowaniu przypisanych mu zamówień. Usunięte zostaną wszystkie dane wraz z
adresem e-mail znajdującym się w bazie danych. Nie ma możliwości odtworzenia
usuniętego konta. Klient będzie musiał ponownie je założyć oraz podać wszystkie
dane.
Sklep internetowy cnc.sklep.pl jest zbudowany w oparciu o
najnowocześniejsze oprogramowanie oraz sprzęt wzorem najlepszych światowych
rozwiązań. Zabezpiecza to przed przeniknięciem zawartych na naszych stronach
danych do osób trzecich.
Przed dokonaniem transakcji zakupu
towaru w sklepie cnc.sklep.pl, zostaniesz
zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz dane
dotyczące wyboru formy płatności .
W jaki sposób wykorzystujemy Twoje
dane?
Dane zebrane
o Kliencie w żadnym wypadku nie są sprzedawane podmiotom trzecim. Dane uzyskane
podczas transakcji zakupu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji
transakcji, w tym pobrania należnej kwoty oraz wysyłki towaru. Dane Klienta
mogą być przekazane firmie przewozowej w celu dostarczenia przesyłki.
Automatyczne zbieranie danych (IP komputera) może posłużyć do analizy zachowań
użytkowników na stronie cnc.sklep.pl, zbierania danych demograficznych o
naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron www.
Powyższe dane zbierane są automatycznie o każdym z użytkowników strony. W
przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane
Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych. W sytuacji naruszenia Regulaminu sklepu, naruszenia
prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane Klienta
organom wymiaru sprawiedliwości Jeśli dokonałeś zakupu towaru, możesz
otrzymać od nas wiadomości e-mail dotyczące stanu realizacji zamówienia.
Możliwy jest również kontakt telefoniczny.
Wykorzystanie ciasteczek (ang.
cookies)
Podczas
korzystania z naszej strony www możemy wykorzystywać tzw. ciasteczka służące
identyfikacji.
Zmiany naszej polityki prywatności
Plot
Electronics zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności poprzez
publikację nowej Polityki Prywatności na tej stronie.
W sytuacji
wspólnego korzystania z jednego komputera wraz z innymi osobami, po zakończeniu
korzystania z usług cnc.sklep.pl,
należy pamiętać o wylogowaniu się, by nikt nie mógł korzystać lub modyfikować
zasobów Klienta lub informacji jego dotyczących.
Dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia znane są tylko firmie
Plot Electronics. Gwarantujemy nieujawnianie ich nikomu. Ty też zachowaj
ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim.